Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ...

Σιχάθηκα να βλέπω ανθρώπους να πεινάνε, να τρώνε από τα σκουπίδια και να κοιμούνται σε χαρτόκουτα. Δεν μπορώ να βλέπω άλλο φόβο στα μάτια των ανθρώπων. Δεν μπορώ να βλέπω την χώρα που τόσο αγαπάω και τον λαό της να χάνει την υπερηφάνεια του και την ζωή του....
Μπορεί να άργησα αλλά είμαι εδώ. Είμαι εδώ να βοηθήσω αυτούς που με χρειάζονται. Ανθρώπους που έχουν λιγότερα από μένα και τώρα φαίνετε πως είναι μοναχοί τους! Δεν είναι όμως. Έχουν εμένα. Έχουν εμάς.

Σιχάθηκα να ζω την σκλαβιά που μου επιβάλουν. Έχω ιδανικά, πιστεύω και αξίες και κανείς δεν μπορεί να μου της πάρει. Θα δώσω και τη ζωή μου για να συνεχίσουν όλοι να ονειρεύονται. Για την οικογένεια μου, τους φίλους μου, τους συνανθρώπους μου, την χώρα μου ακόμα και για αυτούς που με πολεμάνε.

Μια ζωή φοβόμουν, μα τώρα όχι. Γιατί έχω όλους εσάς δίπλα μου. Ήρθε η ώρα να νικήσω τον φόβο μου. Κάποτε κάποιοι άλλοι πέθαναν για μένα και τον λαό αυτής της χώρας. Αυτά είναι τα είδωλα μου. Αυτοί είναι η προσωποποιημένες μου αξίες. Αυτοί είναι τα σύμβολα μας και οι ήρωες μας.

Ή αυτοί ή εμείς. Για όνειρα, ζωή και πάνω από όλα ελευθερία.
Είμαι άνθρωπος ελεύθερος και ελεύθερος θα ζήσω.


Αναγνώστης


Το είδα στο thesecretrealtruth.blogspot.com

1 σχόλιο:

  1. Επειδή και στο Σύνταγμα θα πάμε, και τα κεφάλια θα μας σπάσουν πάλι, και τα ληγμένα χημικά τους θα τα καταναλώσουμε όπως πάντα, και το μνημόνιο θα ψηφιστεί έστω και με αντισυνταγματικό τρόπο (ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ), καλό θα είναι να φτιάξουμε κάποια πλάνα για την επόμενη μέρα. Την ημέρα της ΤΙΜΩΡΙΑΣ. Ξεκινώντας με μια λίστα από αυτούς που αναμίχθηκαν στην προδοσία (πολιτικούς, δημοσιογράφους, κλπ.) αυτούς που είπαν ΝΑΙ στην γενοκτονία των Ελλήνων και αυτούς που υποστήριζαν με φανατισμό από τα κανάλια την καταστροφή της χώρας και του λαού. Εδώ δε σηκώνει "δεν ήξερα" ή "νόμιζα". Επικύρηξη για 500 Ευρώ το κεφάλι (μιας και οι μισθοί θα πάνε στα 450) και λαϊκό δικαστήριο. Και τα ονόματά τους να χαραχθούν σε ταμπέλες δρόμων (π.χ. ΟΔΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗ Γεωργίου .........) για να μην ξεχαστεί ποτέ αυτό που έγινε. Σε ένα μικρό πλαίσιο μπορεί να αναφέρεται και τι έκανε ο καθένας αναλυτικότερα. Και οι επόμενες γενεές να μαθαίνουν την ιστορία όπως έγινε πραγματικά.

    Α.Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η επίσκεψη σας στο Θαλαμοφύλακα με τιμά ιδιαίτερως.

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι τρολλιές, οι κουτσουλιές και οι ύβρεις.

Τα υπόλοιπα θα μείνουν για πάντα εδώ, εκτεθειμένα σε κοινή θέα, γι αυτό πριν πατήσετε το κουμπί "Υποβολή", παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου